Pages

September 23, 2011

Ourkizuna GA..... Nak, Nak, Nak Puding Karamel Itu..!!



Ha.. ni satu lagi giveaway yang sangat menarik kalbu ku.. :)
Heheheh

Cik Rai Ourkizuna......Ada baaanyakk sebab kenapa diriku ini patut mendapat puding karamel itu:

Sebab Pertama:
Diriku ini adalah mama kepada 2 orang anak-anak kecil yang sangat memerlukan daku yang kurang ada masa nak masak dessert bagai2 nih. :)

Sebab Kedua:
Ku bolehla share puding karamel nih dengan anakku Syabil tu sebab ni antara feveret (mama) dia. hehheheh..... :)

Sebab Ketiga:
Ku boleh jugak share puding karamel free n senang nak sediakan ini dengan family2 ku... sebab ku duduk dengan mak, ayah, adik2 ku... :)

Sebab Keempat:
Ujung2 minggu makcik2 ku suka lepak kat umah (mak) ku ini.. So, inilah masanye nak tayang skill (konon2 la..)... lagipun, bolehla share ngan makcik2 plaks.. :)

Sebab Kelima:
 Cik Rai Ourkizuna, buat amal jariah tau bagik puding karamel tu kat diriku..... Yekla, ku share hadiah tu ngan raaaaamaiii orang... So, dapat pahala tau membahagiakan dan mengenyangkan perut sedara sesama islam nih.... :)

Sebab Keenam:
Puding karamel mu itu Cik Rai Ourkizuna sekejap aje masaknye.. mudah lak tu... Jadi, sambil2 diriku ini tengah memerah hasil tenusu untuk Rania tersayang punnnn dah boleh siap.... :)

Sebab Ketujuh:
Walaupun ku tahu cemana nak buat puding karamel, tp, tidak bermakne semuanya itu bila penyakit M(alas) datang melanda. Jadik, pemberian mu Cik Rai Ourkizuna akan menyembuhkan penyakitku ini.... :)

Sebab Kelapan:
Kalau betulla seperti yang di'propa'kan oleh Cik Rai Ourkizuna, puding karamel ni mudah aje nak buat kan? Jadi, bolehla dijadikan bahan ala-ala 'homeschool' diriku beraktiviti dengan anak bujangku, Syabil tu.... Musti Syabil seronok dapat buat sendiri puding feveretnye... 


So...... dengan terbentangnye lapan sebab-sebab ini... harus wajiblah diriku ini mendapat puding karamel Cik Rai Ourkizuna itu... Sekian...

P/s: korang2 yg membaca ada lagik ke sebab yang lebih munasabah, ayat2 yang lebih power???? ha, apelagi, joinla GA Cik Rai Ourkizuna ini yerrr.... :)


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...