Pages

September 27, 2011

Artis Popular....

Hari ni diriku seperti artis popular ala-ala Siti Nurhaliza gitu... (err, siti masih fofular ke..?)


Bila ku menjenguk ke sekolah.......

Semua budak-budak berebut nak salam, kerumun aku, cium tangan dan bertanya khabar....

Hhahahah... siap ada buat lawak nak mintak otograppp kau...

Layankan aje la.... yang penting teacher masih ada 20hari baki cuti.. Nanti kita jumpa okeyyy (n teacher bagi homework banyak2.. like always...;p)

2 comments:

  1. sian kt dorang, rindu kt 'teacher'.. 20 hari jap je tu, sabor le ye

    ReplyDelete
  2. mesti glamer habis ni kan..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...