Pages

October 05, 2011

Masakan tak sedap?

Heee..

Ni perihal masakan.. entry yang julung2 kali ku buat.. Maklumlah.. memasak pun julung2 kali ajerr... hihihi...

Masak- memasak ni memang ku suka sebenarnya.. tapi ada angin dan pasang surutnya lah.. Ku dok ngan mak ni, agak jarang-jarang sket masak..;p

Malam ni ku masak spesel.... Ikan Siakap Sweet Sour dan Sayur Campur Goreng. Juadah feverett sebab senang nak buat.. hehhehe..


gambar pinjaman sahaja.. ;p

Kalau ayah, stailnye akan ngomel aje ape yang tak sedap.. yang sedap akan dipuji2 juga... so, bolehla belajar dari satu masakan ke satu masakan yang lain. :)

Tapi, kalau en. Asbenn makan kan.. takde la dia nak komen sedap ke tidak.. masin ke? masam ke? Tengok muka.. biasa aje.... kicap dan sos cili  takkan dilupa.... ;p

So, agak2 itu petanda makanan tak sedap ke? kurang cili? tak cukup masam? tawar?



2 comments:

  1. pandai suami ambil hati isteri

    ReplyDelete
  2. mungkin sedap sangat sampai tak tergambar kot kak. hehehe :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...