Pages

December 08, 2011

.... lallalal....

hihihi.... tak tau nak tulis tajuk entri ni ape sebab bercampur aduk le....

first, rasa cam anak murid (sendiri) yang bakal dimarahi (oleh cikgu yang amat garang, iaitu diri sendiri) sebab tak buat kerja dan tak rajin membuat (karangan ;p) entri di blog.

second, macam nak sumbat semua yang dah berlaku dalam tempoh (bertenang) kehilangan sebulan ni dalam satu entri ni aje.. hehhehh... macam tamak aje...

yang pasti, diriku yang tengah cuti ni setelah berhempas pulas sebulan kerja lepas maternity leave aritu sangatla seronok membuai dan mengulit anak-anak skarang ni ... :D

Syabil, ku tengah siapkan dirinya supaya masuk taska... biar dia bermain secara berjadual sket... heheh... taknak pun soh dia belajar yang sampai ade homework2 tu.. tapi biarlah dia belajar dari main-main dan mainan dia tu.. CUMA, satu, pening juga bila difikirkan untuk berperang waktu pagi-pagi ngan Syabil. Musti sangat kabut dan kelibut. heh.


Syabil tengah fokus... 5 saat aje... :)





Makan donut... (lebih kepada makan cokelatt aje...)




Rania, sekarang sudah boleh meniarap. Itu yang seronoknya pasal anak daraku ini. sekarang juga dia dah pandai untuk menangis sambil mencebik-cebik muka. Cebik tu alasan aje untuk dia diambil dan didukung.... pastu macam radio, terus off and senyum. Very cheeky. Ku predict yang Rania ni lebih strong-willed dari abangnye. We'll see.... :)



Rania tengah berkira-kira nak maman tangan mama...




Diari pula penuh.. dengan karenah anak-anak... (plus pakcik2 dan makcik2 diorang.... hehheheh)
Banyak kali juga melawat mall... hehhehhe.... banyak kali jugak makan-makan tak hengat doniaaa....

Wekend ni pula tambah sorang lagi rakyat dari Bangi, Si Putri yang comel datang bercuti-cuti sekolah di sini... Nak buat ape ye...???

2 comments:

  1. baru dapat recall balik sape la mama syabil nih..hehe...

    comelnye si rania tu..

    ReplyDelete
  2. ya allah...comot gila...hahaha..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...